Senaste nytt

Business 2-4-1 till Bangkok

A350 verkar ju nice till Bangkok..
MXP inte så rolig men kan vara kul att testa planet och kabinen :)
Dessvärre har inte TG First i sina A350, fanns ofta F bonusplatser när TG flög med 744 från Rom och Milano till Bangkok. Rätta mig TG har endast 3 destination i Europa som har F kabin, Paris, Frankfurt med A380 och München med 744 har någon av 777 F kabin på någon Europadestination?

Nej ingen F där, men så har trådskaparen inte poäng till det heller och då är ju A350 den senaste businessprodukten som de har att erbjuda :)
Jag flyger sällan F har liksom inte behov av mer än business :)

Dessvärre har inte TG First i sina A350, fanns ofta F bonusplatser när TG flög med 744 från Rom och Milano till Bangkok. Rätta mig TG har endast 3 destination i Europa som har F kabin, Paris, Frankfurt med A380 och München med 744 har någon av 777 F kabin på någon Europadestination?
London har F också.

Nej. Thai har inte F i någon sjusjusju. En av Londonflighterna har F!

Okej, nu är det bokat. Blev Thai, åkte samma rutt med dem förra året och tyckte det var ok. Var som sagt sent ute i år så det fanns inte så många alternativ. Nu gäller det bara att skrapa ihop 190 000 poäng så man får prova first nästa år. Nån som vet om 190 000 tar mig till australien i first?

Thai first 2016

• Bangkok-Frankfurt
  • Bangkok-London LHR
  • Bangkok-Milano MXP
  • Bangkok-München
  • Bangkok-Paris CDG

Någon som i samma veva vet vilka linjer utöver MXP och MLN som TG har sina A350 på? Jag har försökt googlat utan framgång.

Toppen