Ping @Tommyblobloblo skrev:Guys, jag har fått förhinder då jag är i Paris den helgen. Är det försent att avboka? Annars står jag självklart för summan om den ej går att returnera..Klicka för att utvidga...
Ping @Tommyblobloblo skrev:Guys, jag har fått förhinder då jag är i Paris den helgen. Är det försent att avboka? Annars står jag självklart för summan om den ej går att returnera..Klicka för att utvidga...
Tommy skrev:Jag var på sorgefri igår och vi sa att 26 nov är det låst.så fredag är sista dagen för avbokningar.Klicka för att utvidga...
Jag har försökt fixa så att jag kan var med, för jag vill verkligen! Men det ser dessvärre ut som att jag inte lyckas lösa att vara i CPH den 3/12, så då är det bäst att jag idag avböjer. Det är med sorg i hjärtan, som jag ställer min plats till förfogande - och hoppas på fler tillfällen.Tommy skrev:Jag var på sorgefri igår och vi sa att 26 nov är det låst.så fredag är sista dagen för avbokningar.Klicka för att utvidga...
@Tommy Fick du med min, som jag postade momentant med din post?Tommy skrev:Nu stänger vi bokningen,Klicka för att utvidga...
Nej så nu behöver vi minst 1 tillolo skrev:@TommyFick du med min, som jag postade momentant med din post?Klicka för att utvidga...
Tyvärr inte den här gången.Tommy skrev:Mikael med samma efternamn som jag tog blobloblo´s plats flyger ner kl 10 med SK1419Klicka för att utvidga...
Tyvärr måste jag passa, ska till Vancouver på morgonen efter.Tommy skrev:Är det någon som vill ta@NotRyanplats?Nu stänger vi bokningen, vilket innebär inga mer avbokningar men möjligt att ta över NotRyans plats någon dag till lovade de.ping@Jonas C@flum@Dr. Miles@JiBe+ @snålskjutsen och Royne + Janette har egna bokningar som vi lagt ihop med vår så nu är vi 19-20 personer som deltar på detta lilla eventKlicka för att utvidga...
Har förmig att det är klockan 12,00martin1891 skrev:Är det sagt någon tid för jullunchen?Klicka för att utvidga...
Det går att ordna 1 plats idag.lillemannen skrev:Är det fullt? Annars kan jag ta en plats till. Har alltid lyckats klämma dubbla snapsar.Klicka för att utvidga...
Just nu vill du ändå inte bo på Nimb. Det är en byggarbetsplats bredvid.rvarttinen skrev:Kul! Hade gärna hängt på - men, jobbar den 3:e!Och, hade sett fram emot att kunna bo på Nimb..!..Klicka för att utvidga...