Fast om det är en nattflygning är det väl ändå begränsat med spring där framme? Jag vart inte störd alls när vi flög denna på natten (rad 1).Ricci skrev:Jag har både provat främre raden och lite längre bak i business (både i 40 och 86 configen).Om det är en dagflygning kan främre raden vara trevlig annars håller jag mig gärna lite längre bak pga för mycket spring av både CC och pax som skall på toa.Klicka för att utvidga...
Helt rätt, nattflyg dvs om man vill sova på denna korta flygning hem.Brandten skrev:Fast om det är en nattflygning är det väl ändå begränsat med spring där framme? Jag vart inte störd alls när vi flög denna på natten (rad 1).Edit: Om jag tolkade dig rätt nu med "annars kan.... = ej dag = nattflygning)?Klicka för att utvidga...
Är det samma gäng som på Houstontiden?palmen skrev:Inte bara platsen var bra , besättningen imponerande hela resan. Skulle nog säga att det lätt är topp 5 av alla besättningar jag haft oavsett kabinklass.Klicka för att utvidga...
Åkte aldrig till Houston så ingen input på det, men jag skulle tro det är samma.Agö skrev:Är det samma gäng som på Houstontiden?Klicka för att utvidga...
De kör med de säten privatair har. Det är varken Lufthansa eller sas säten mig veterligen.joemume skrev:Ni har säkert besvarat detta någon annanstans, men är det SAS nya säten eller kör de med Lufthansas gamla businessäten?Klicka för att utvidga...
palmen skrev:De kör med de säten privatair har. Det är varken Lufthansa eller sas säten mig veterligen.Klicka för att utvidga...