Sorry, missade den...
Håller med! Bangkok skulle va jätte bra.För mig är Bangkok en bra hub för vidare resor i Asien. Och jag tror att många andra skandinaver ser det på samma sätt. Jag har haft otaliga byten i Bangkok och då träffat på många skandinaver som har transit där till/från andra asiatiska destinationer, både i och utanför Thailand, turister och business.
Visst är det väl så att Thai sköter uppdraget som partner på ett bra sätt, men jag undrar om det inte ändå hade varit en bra deal för SAS att starta upp flygningar till Bangkok i egen regi.
Håller med! Bangkok skulle va jätte bra.
Jag tror det är mycket drömmar och önsketänkande. SAS expansion på longhaul kommer att ske sakta och man kommer att behöva överväga varje linje väldigt noga. Den senaste expansionen innefattade vad jag skulle kalla ganska säkra kort med stora destinationer i USA samt Hong Kong. De flesta andra destinationer som nämns här och på andra håll ser jag som mycket mer chansartade av olika anledningar.Så vad tror ni om detta?
Vad skulle ni tro om idéen att starta nya rutter till Seoul och Toronto från Stockholm, och om man kunde slinga ihop dessa i tidtabellen på något snyggt sätt?