Gullmarsplan
Medlem
Jag har status Club Carlson Gold men hittar inget om ELITE.
Är det någon skillnad eller är det same same?
Nix nej det är samma sak, nivån heter förmodligen egentligen Gold Elite. Det står bland annat på ditt medlemskort uppe till höger.Jag har status Club Carlson Gold men hittar inget om ELITE.
Nix nej det är samma sak, nivån heter förmodligen egentligen Gold Elite. Det står bland annat på ditt medlemskort uppe till höger.
goldpointsplus fick jag svar från efter två dagar. Men de sa att det inte var de som skulle sköta det. De sade åt mig att maila shareholderbenefits. Från dem har jag inte fått något svar ännu, en vecka efter att jag mailade. Men jag väntar tre veckor till så ser vi!
Två veckor har gått för mig sedan autosvaret, fortfarande inget.. Väntar två veckor till.Hur gick det för dig? Jag sitter i samma sits som du gjorde. Fick ett autosvar men inget sen dess..
Två veckor har gått för mig sedan autosvaret, fortfarande inget.. Väntar två veckor till.
Ah snyggt.. Fortfarande inget för min delNu kom besked att jag blivit uppgraderad till Gold Elite. Det tog 9 dagar.
Jag skickade till shareholderbenefitsAh snyggt.. Fortfarande inget för min delVilken epostadress skickade du till?