wearonourway
New member
Fick mail från Hilton om en flash sale på sju dagar som startar på tisdag 4/10. I princip ingen mer information än så. Hoppas det gäller över hela världen!
USD? Var har du bokat? Rean täcker väl bara EMEA?Johanna skrev:Jag lyckades få ner priset med 12 USD (inkl en liten uppgradering på rum annars 16 USD) på en bokning. Trodde jag skulle kunna tjäna mer på rean.Klicka för att utvidga...
Då kanske det inte var så konstigt att jag inte hittade bättre priser.agehall skrev:USD? Var har du bokat? Rean täcker väl bara EMEA?Klicka för att utvidga...
Uppgraderingen är väl en HHG/HHD-förmån?SvartMjolk skrev:Jag lyckades få ned mitt pris på en bokning i Gdansk från 475 PLN till 324 PLN samt erbjudande om standby upgrade request för 0 PLN.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Uppgraderingen är väl en HHG/HHD-förmån?Klicka för att utvidga...
Ah knepigtSvartMjolk skrev:Precis, men fick inte den på den tidigare bokningen.Klicka för att utvidga...
Fast det har inget med de uppgraderingar man blir erbjuden online.Jakob Österberg skrev:Uppgraderingen är väl en HHG/HHD-förmån?Klicka för att utvidga...