Senaste nytt

Champions League Final lördag 19/5

Vem vinner och vem hejar du på?

• Total voters
    13
  • Poll closed .

Concorde

Founding Member
Jag hejar på Chelsea, från topp till tå.
Har inget emot Bayern och har haft ett öga för dom sedan alla besök i Munchen som barn, men åren i London och besök på Stamford Bridge, Mourinho etc gör att hjärtat klappar blått.

Antingen 2-1 Chelsea eller 4-0 Bayern är mitt tips.

Vilka hejar du på och vilka tror du vinner?

Jag gör en rejäl hacka om Bayern vinner Champions Leauge, så av den anledningen röstar jag tyskt! :p

Annars bryr jag mig inte så mycket när Milan är ute. Gläds åt Milanvinster och Arsenalförluster;)

Vore kul om Bayern fick ta hem det på hemmaplan tycker jag. Lär ju bli en rejäl folkfest då! :cool:

Chelsea har inte det bästa laget i denna matchen, men har flyt och vinner knappt.

Hejar inte på någon av dessa .

Hoppas Bayern vinner. Trodde på dem som segrare efter att gruppspelet var över, dock trodde jag de skulle få möta Real. Skulle vara trevligt att slippa Chelsea i CL nästa år.

gillar tyska landslaget och typ halva deras lag spelar ju i Bayern, så det får det bli
Dessutom spelar Bayern riktigt bra fotboll med många offensivt skickliga spelare
3-1 till BM

I VM-finalen 1974 mellan (Väst)Tyskland och Holland höll jag på (Väst)Tyskland och sedan dess hållit på Tyska lag.

Det är djupt rotat. Vid VM-semin 2006 mellan Tyskland och Italien såg jag denna match på TV på Sicilien tillsammans med frun och drygt 10 av hennes släktingar. När Grosso gjorde 0-1 i 29:e förlängningsminuten hoppade typ 13 pers upp och skrek, men en satt kvar i stolen:cool: Men finalen höll jag på Italien:D

Toppen