Anders Östling
Medlem
yes box
Men va f@n? (Lägg in Johan Falks röst här). Får väl prova att ringa istället.
Edit: jä@ligt upptaget just nu på Hotline
yes box
Men va f@n? (Lägg in Johan Falks röst här). Får väl prova att ringa istället.
Fattar inget. Har mejlat dem, provar att ringa igen senare.Gjorde precis en ny sökning på de datum du hade, 2-8 feb. 24k i plus.
Prova att rensa cache alternativt köra ett fönster med Private/Incognito window. Det kanske hjälper.Fattar inget. Har mejlat dem, provar att ringa igen senare.
Förtydligande, det står fortfarande 40,000 points i listan till vänster där man väljer avgångar, när man sedan valt sina t o r, så summeras det i högerrutan och rabatten dras av där. Du kommer alltså inte att se 12,000 poäng i listan till vänster där man väljer avgång.Fattar inget. Har mejlat dem, provar att ringa igen senare.
Väldigt logiskt. Not. Men jag tror jag fattar.Förtydligande, det står fortfarande 40,000 points i listan till vänster där man väljer avgångar, när man sedan valt sina t o r, så summeras det i högerrutan och rabatten dras av där. Du kommer alltså inte att se 12,000 poäng i listan till vänster där man väljer avgång.
Det är ungefär som 50% rabatt lappar som ibland sitter på varor man köper i butiker.Väldigt logiskt. Not. Men jag tror jag fattar.
Det är ungefär som 50% rabatt lappar som ibland sitter på varor man köper i butiker.
Det är ordinarie pris som visas på etikettenmen när man kommer till kassan dras 50% av priset bort.
Fungerar på exakt samma sätt hos SAS, förutom att du ser priset direkt när du valt din vara.
Ser inget ologiskt i detta egentligen
När jag testade igår fick jag rabatt, men fick betala för plus i båda vägarna dock med rabatt.Framförallt eftersom denna rabatt endast gäller under vissa förutsättningar, som att man bokar i samma klass i båda riktningarna. Väljer man t.ex. att boka Plus åt ena hållet och Business åt andra håller (eller Go+Plus för den delen) så får man ingen rabatt utan får betala "listpris".