@palmen och @simon_says91 kan säkert uppdatera infon idag när de flyger.Nån som vet om utbudet har ändrats nu för september?
Dåligt med IFE på en 737 för min del
Jag åkte till Hongkong i både maj och nu senast den 26 augusti och den enda skillnaden jag kunde se i utbudet var att En man som heter Ove var bortplockad. Hoppas verkligen på en uppdatering till min hemresa den 11 september. Kan lägga ut bilder då om ingen annan har hunnit före. Utbudet är skrämmande tunt.Nån som vet om utbudet har ändrats nu för september?
Jag trodde att du skulle flyga till Hong Kong med tanke på avgångstiden.Dåligt med IFE på en 737 för min del![]()
Hong Kong går ju vid 15-tiden nu och jag flyger strax innan 14 .)Jag trodde att du skulle flyga till Hong Kong med tanke på avgångstiden.![]()
Tackar!Jag löser lite info så fort jag kommit ombord @anjak![]()
Då var nog du på samma flight som jag och @bnr . Vi satt på 27GH, var satt du?Jag åkte till Hongkong i både maj och nu senast den 26 augusti och den enda skillnaden jag kunde se i utbudet var att En man som heter Ove var bortplockad. Hoppas verkligen på en uppdatering till min hemresa den 11 september. Kan lägga ut bilder då om ingen annan har hunnit före. Utbudet är skrämmande tunt.