Senaste nytt

Första BC-taggen försvunnen!

Jag blev av med min guldtagg som jag precis fått från A3 och min BC tagg från det incheckade bagaget. Det konstiga är att dem har inte slitit bort den utan verkligen lirkat ut taggarna :( A3 verkar inte vara så generösa att de fixar nya heller :( Hände från ARN-FCO

Sitter i Scandinavianlounge på Arlanda just nu och funderar på om ngn bagagenisse på charterresa numera pryder sin everest med min ena tagg. Såg precis att den saknades på väskan och den verkar ha plockats bort medvetet eftersom platsen den satt på är helt intakt :mad:
Nå, har ju iaf en tagg kvar för handbagaget framöver och den är även prydd med mitt namn just in case.

Det fanns några kvar på senaste stockholmsträffen iaf, så det kan nog gå att få tag på nya tags ifall man pratar snällt med Björnström eller Jacob.

Å andra sidan ser jag ingen mening med att ha BC/Status tagg på incheckade-baggaget. De tycks ju bara göra mer skada där än nytta :p

Det är inte helt omöjligt att den bara "ramlade av".. :

[video=youtube;uRFcbWdn360]http://www.youtube.com/watch?v=uRFcbWdn360[/video]

;)

Finns ju ett liv innan incheckning och efter bagageband (eller inte nu längre) också :)
Jag har iaf stött ihop med en annan BC-medlem som såg taggen på min "stora" väska i köerna i Bangkok. Jag hade inte mitt normala lilla handbagage med den andra taggen på.

Ännu en tagg försvunnen från det incheckade bagaget. BC.se taggarna verkar vara populära. :)
Taggen sitter ju i en nyckelring och kan helt omöjligt fall av genom slitage.

Det måste vara nån rutin att plocka bort alla gamla taggar som orsakar det. Jag kan inte tro att de är *så* stöldbegärliga...

Eventuellt checkar jag in väskan på hemvägen från IND; vi får se hur det går då.

Toppen