Senaste nytt

Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

Sådärja, jag reggade mig själv och skapade även ett konto åt frugan och reggade henne. Nu måste jag bara få henne att bo en natt på Park Inn eller något...

Sådärja, jag reggade mig själv och skapade även ett konto åt frugan och reggade henne. Nu måste jag bara få henne att bo en natt på Park Inn eller något...

Park Inn hjälper inte för Radissonbonusen - måste vara ett Radisson eller Radisson Blu.

Däremot finns det ju en separat Park Inn-bonus på 44k du kan registrera dig för om en vecka...

Däremot finns det ju en separat Park Inn-bonus på 44k du kan registrera dig för om en vecka...

F-n, har redan bokat Holliday Inn Express på MXP för en non-refundable, så visar det sig att det även finns ett Park Inn där:mad: Ibland är livet komplicerat för oss poängjägare:rolleyes:

Club Carlson Terms and Conditions

Punkt sju är bra:

7. TRANSFERABILITY OF GOLD POINTS
A member may transfer ("gift") Points from their account to another Program member account by contacting Member Services.

Except as expressly set forth in the Program Rules, Points may never be sold, exchanged, bartered, transferred, or given without our written consent. The Card is non-transferable and is the property of Carlson Hotels, to whom it must be returned upon request. The only right you acquire in the Points is to surrender them for redemption.

Så att föra över poäng mellan familjemedlemmar borde gå bra. Om du för över till slumpmässig person mer än någon enstaka gång kanske de börjar ställa frågor.

Toppen