Senaste nytt

Now or never (Kampanj på torsdagar)

Bokade Tokyo för 2999kr i somras, men det är enda gången jag sett Tokyo på en Now or Never.

Fick min Stockholm-Tokyo för 2984:- (lägg därtill 45:- från Refunder)...

Men det är också enda gången jag sett Tokyo på denna kampanj. Tyder antagligen på att linjen går bra under hela året och inte behöver "reas" ut.

Billigast hittills vad jag kan komma ihåg är annars runt 5500:- bortsett när resmålet köpts via Friends and Family vilket fått ner priset till drygt 3900:-.

Chicago lockar ikväll!

Det var ju mycket Hong Kong ett tag, men nu var det länge sedan. Finns det någon utpräglad hög-/lågsäsong på linjen?

Det verkar vara betydligt vanligare med kampanjer västerut än österut på Now or Never, eller är det bara jag som är ouppmärksam? Tycker det är något nästan jämt i nordöstra USA, men sällan Tokyo eller Shanghai?
Fick min Stockholm-Tokyo för 2984:- (lägg därtill 45:- från Refunder)...

Men det är också enda gången jag sett Tokyo på denna kampanj. Tyder antagligen på att linjen går bra under hela året och inte behöver "reas" ut.

Billigast hittills vad jag kan komma ihåg är annars runt 5500:- bortsett när resmålet köpts via Friends and Family vilket fått ner priset till drygt 3900:-.

Chicago lockar ikväll!
När japanerna är villiga att betala för dyra biljetter (ännu dyrare i SEK pga/tack vare hög japanska yen), finns det ingen anledning att rea ut Tokyolinjen ofta.

Toppen