Clarion Hotel & Congress Malmö Live
Cristoffer Cedergren Medlem 7 Augusti 2016 #892 Hilton Schipol, Amsterdam. Onekligen ett paradise för två flygnördar som lätt spendersde två timmar mha F24 och denna utsikt. Kul
Hilton Schipol, Amsterdam. Onekligen ett paradise för två flygnördar som lätt spendersde två timmar mha F24 och denna utsikt. Kul
011430121 Medlem 7 Augusti 2016 #893 Cristoffer Cedergren skrev: Hilton Schipol, Amsterdam. Onekligen ett paradise för två flygnördar som lätt spendersde två timmar mha F24 och denna utsikt. Kul Klicka för att utvidga... 2 timmar det kallar jag likgiltig inför det som sker i luftrummet.
Cristoffer Cedergren skrev: Hilton Schipol, Amsterdam. Onekligen ett paradise för två flygnördar som lätt spendersde två timmar mha F24 och denna utsikt. Kul Klicka för att utvidga... 2 timmar det kallar jag likgiltig inför det som sker i luftrummet.
M Mr. Sparkle Medlem 7 Augusti 2016 #894 Elite Stadshotellet Eskilstuna Mycket fräschare än motsvarande i Västerås.
M Mr. Sparkle Medlem 8 Augusti 2016 #896 Elite Stadshotellet Eskilstuna, nytt rum: Var inte nöjd med förra rummet (trångt badrum, tokvarmt pga kvällssol och dålig AC). Nya väsentligt bättre på alla sätt.
Elite Stadshotellet Eskilstuna, nytt rum: Var inte nöjd med förra rummet (trångt badrum, tokvarmt pga kvällssol och dålig AC). Nya väsentligt bättre på alla sätt.
011430121 Medlem 8 Augusti 2016 #897 Solen går upp över Haneda flygplats i Tokyo, bilden tagen från badrummet på Haneda Airport Hotel rum 736 Tack @Martin Gren för tippset om hotellet.
Solen går upp över Haneda flygplats i Tokyo, bilden tagen från badrummet på Haneda Airport Hotel rum 736 Tack @Martin Gren för tippset om hotellet.
Christiansson Medlem 10 Augusti 2016 #898 LondonHouse i Chicago, uppgradering till 20 våningen. Sprillans nytt hotell. Lite tveksam utsikt rakt fram dock ;-) men från sängen är den kanon! Mitt emot: Från sängen:
LondonHouse i Chicago, uppgradering till 20 våningen. Sprillans nytt hotell. Lite tveksam utsikt rakt fram dock ;-) men från sängen är den kanon! Mitt emot: Från sängen:
Juraj Medlem 10 Augusti 2016 #899 Vadå trevlig utsikt från sängen, du tittar ju direkt mot två stora bilgarage :-D.