Senaste nytt

Bose QuietComfort 35 - trådlösa lurar

Bose Quiet Comfort 35 - Wireless / Black - Passar till iPhone - Hörlurar - Webhallen.com

3.190 SEK på webhallen.
Fortfarande inte värt pengarna enligt mig men någon kanske söker dessa och webhallen är nu klart billigast.

Kliade i köptarmarna, men precis som du tycker jag det fortfarande är lite för dyrt då deras lurar är så plastiga samt inte låter något vidare. Däremot är deras NC i världsklass. Sen att de valde att köra på Micro USB istället för USB C som är den nya standarden är ett mysterium... eller bara dumt enligt mig.

Ska gå förbi Bose på Emporia, Malmö senare och kolla vad som gäller med inbyte av fungerande gamla QC15. Brusreduceringen är dock inte lika bra som förut.

Bose Emporia Malmö är bedrövliga. Gick dit och frågade om de hade något program för att byta ut gamla lurar och köpa en ny modell billigare. Svaret var nej. Vilket jag inte har några problem med. Dock så skrattade de åt mig och var oförskämda och menade nästan på att jag var ett fån som inte har råd med deras dyra lurar. Bemötandet var minus 10 på skala från 1 till 10.

Bose Emporia Malmö är bedrövliga. Gick dit och frågade om de hade något program för att byta ut gamla lurar och köpa en ny modell billigare. Svaret var nej. Vilket jag inte har några problem med. Dock så skrattade de åt mig och var oförskämda och menade nästan på att jag var ett fån som inte har råd med deras dyra lurar. Bemötandet var minus 10 på skala från 1 till 10.
Vidrigt beteende. Sjukt oprofessionellt... Skulle jag blivit bemött så hade jag mailat Bose Sverige och fråga om dem om deras personal ska jobba så...

Så jäkla tråkigt när man får ett sånt bemötande, man får väl hoppas på att det var enskilda individer som missköter sig.

Vidrigt beteende. Sjukt oprofessionellt... Skulle jag blivit bemött så hade jag mailat Bose Sverige och fråga om dem om deras personal ska jobba så...
Så jäkla tråkigt när man får ett sånt bemötande, man får väl hoppas på att det var enskilda individer som missköter sig.
Ännu värre eftersom deras uppfattning är att Bose är ett premiummärke. Jag har besökt samma butik flera gånger och det är en väldigt "grabbig" stämning, inte särskilt charmigt.

Jag har besökt samma butik flera gånger och det är en väldigt "grabbig" stämning, inte särskilt charmigt.
Uppfattade det på samma sätt.
Har gått förbi där nästa varje dag iom att jag bor nästan bredvid Emporia, men alltid dragit mig för att gå in... nu kommer jag aldrig gå tillbaka.
Får bli ett par lurar från webhallen istället, de är ca 800 SEK billigare där än från Boseaffären ändå.

Toppen