Fredrik Jeanson
Medlem
Någon härifrån som fått en biljett till DC-3 turen. Jag sökte för mig men fick nej. Jag och vovven åker nog ut till Hässlö och tittar på starten. Sällskap någon?
De skickade ut press release idag så de hoppas nog på lite media uppmärksamhet. Inget i meddelandet som indikerade något särskilt i övrigt.Nå vänner!?
Vad tror ni händer den 1/8 ?
Någon härifrån som fått en biljett till DC-3 turen. Jag sökte för mig men fick nej. Jag och vovven åker nog ut till Hässlö och tittar på starten. Sällskap någon?
Tror inget händer tyvärr. Får sätta hoppet till september istället då de tar emot A320NEO och introducerar sina nya uniformer.Nå vänner!?
Vad tror ni händer den 1/8 ?
Trumpet och fanfar känns betydligt mer sannolikt...Får se om det blir trumpet och fanfar om ca 30 minuter och kanske tårta ombord. Om inte annat önskar jag en klinisk prio boarding från Köpenhamn till Stockholm.
Verkar inte bli något innan gate förutom saknat plan som nu precis kommit 15 minuter innan den nya annonserade avgångstiden. Lyckas de vända planet på 15 minuter blir jag imponerad. Hur svårt kan det vara att ge korrekt info så man kan komma till gate i lagom tid?Trumpet och fanfar känns betydligt mer sannolikt...