Peter Hagander
Medlem
Har använt Car2Go vid 4-5 tillfällen nu och tycker det är riktigt smidigt. Alla gånger utom en har jag kört Södermalm-Arlanda eller tvärt om och jag är där ute på 40-45 minuter, ungefär lika snabbt som om jag skulle ta mig till centralen för att ta Arlanda Express, men till ett lägre pris.
Parkeringen ute på P45 funkar fint och det är aldrig fullt.
Det jag märkt av är att de inte debiterat mig de extra 90:- som de skall ta om man åker till/från Arlanda. Därför har har det kostat mig 165:- enkel väg mellan Arlanda och Söder, vilket jag anser är ett riktigt bra pris givet den flexibilitet och snabbhet som det ändå är.
Nån mer som använt Car2Go till/från Arlanda (eller Bromma) och som inte heller behövt betala de extra 90:-?
Parkeringen ute på P45 funkar fint och det är aldrig fullt.
Det jag märkt av är att de inte debiterat mig de extra 90:- som de skall ta om man åker till/från Arlanda. Därför har har det kostat mig 165:- enkel väg mellan Arlanda och Söder, vilket jag anser är ett riktigt bra pris givet den flexibilitet och snabbhet som det ändå är.
Nån mer som använt Car2Go till/från Arlanda (eller Bromma) och som inte heller behövt betala de extra 90:-?