Sqn 2
S Silverfux Medlem 20 Juli 2016 #63 Måste nog ändra mitt kommer till kommer inte Massa andra saker som behöver ordnas idag....
I Igorius Medlem 20 Juli 2016 #64 Kanske tar en sväng förbi (om ryktet stämmer att @Christian R är där).
flum Medlem 20 Juli 2016 #66 Igorius skrev: Kanske tar en sväng förbi (om ryktet stämmer att @Christian R är där). Klicka för att utvidga...
Igorius skrev: Kanske tar en sväng förbi (om ryktet stämmer att @Christian R är där). Klicka för att utvidga...
N nota bene Medlem 20 Juli 2016 #69 SNIFF skrev: Woo. All in. Klicka för att utvidga... Men dricker du vodka nu igen? Hälsningar från CPH SAS lounge!
SNIFF skrev: Woo. All in. Klicka för att utvidga... Men dricker du vodka nu igen? Hälsningar från CPH SAS lounge!
Abbs Medlem 20 Juli 2016 #70 Om kommunaltrafiksgudarna uppför sig så är jag inne i stan runt halv sju. Ockuperar ni en speciell hörna på Monks? Första träffen, kommer jag bli skadad för livet nu?
Om kommunaltrafiksgudarna uppför sig så är jag inne i stan runt halv sju. Ockuperar ni en speciell hörna på Monks? Första träffen, kommer jag bli skadad för livet nu?