Haha befinner mig i Pula nu. Har även varit 5 nätter i Krk på Krk. Jag är väldigt förtjust i KroatienVar är du någonstans ?
Ganska nyligen hemkommen från Pula. Och dit åker jag gärna tillbaka till.
Var är du någonstans ?
Ganska nyligen hemkommen från Pula. Och dit åker jag gärna tillbaka till.
Åker dit om några veckor. Mottar gärna tips gällande stränder och dylikt.Haha befinner mig i Pula nu. Har även varit 5 nätter i Krk på Krk. Jag är väldigt förtjust i Kroatien
Vi bor på Park Plaza Histria på en halvö "Verudela" nån kilometer utanför stan och har främst nyttjat stränderna och poolen där. Ta bussen till Rovinj en dag är ett måste oerhört charmig småstad. Nu är vi väldigt OT känner jagÅker dit om några veckor. Mottar gärna tips gällande stränder och dylikt.![]()
Här t ex:Läste att gamla "Mallis" ökar, minna inte vad jag läst det, så jag kan inte uppge någon källa.
Helt rätt. Jag startade en ny tråd:Vi bor på Park Plaza Histria på en halvö "Verudela" nån kilometer utanför stan och har främst nyttjat stränderna och poolen där. Ta bussen till Rovinj en dag är ett måste oerhört charmig småstad. Nu är vi väldigt OT känner jag
Norwegian körde en inhyrd A330, troligtvis knökfull, till Las Palmas häromdagen såg jag på F24. Så jaÄven Kanarieholmarna är väl fortfarande väldigt populärt?