Har de fortfarande slut på Hennessy Paradis?Visa bifogad bild 54328 Visa bifogad bild 54327 Har nyss satt mig i baren med ett glas Bollinger Grand Anné 2005 på Etihads nya First Class Lounge i Abu Dhabi. Mycket vacker lounge! Mer bilder kommer.
Har de fortfarande slut på Hennessy Paradis?Visa bifogad bild 54328 Visa bifogad bild 54327 Har nyss satt mig i baren med ett glas Bollinger Grand Anné 2005 på Etihads nya First Class Lounge i Abu Dhabi. Mycket vacker lounge! Mer bilder kommer.
Åt full frukost i matsalen på Hilton Danube Waterfront som Diamond så räcker med en kaffe och ett päron i Austrians lounge på Wien Flughafen i väntan på en något försenad flight med Austrian nr 65 till Chicago Ohare. Annars finns det smarrig äggröra (från klockan 05 till 11) här ser jag!
(Förkortningsfritt)
Yes, bokad direkt med flygbolaget.I Resa C-klass förstås...![]()
Har inte frågat då jag ej dricker starkspritHar de fortfarande slut på Hennessy Paradis?
Väntar på rapport med spänningPlaza Premium Lounge Malé. Slut på semestern, och dags för hemfärd. Ska bli riktigt spännande att prova Etihad Airways för första gången. First Class Apartments på A380 och ett besök till nya First Class Loungen i Abu Dhabi.
Visa bifogad bild 54319