Senaste nytt

Turkish Airlines ska flyga till Bogota och Panama City

PYRZ

Medlem
Till Bogota och Panama kommer de flyga med a330-200, enligt planeringen iaf. Förutom första turen so är med e B777.
 

jerixon

Medlem
Stora frågan är om Istanbul-Panama räknas som att det går via Sydamerika zon....Ibland är det ju bara en "mellanlandning" Har hittat tillgänglighet på en bonusflight jag kan tänka mig, men vill ju inte åka på 20k extra poäng :/
 

FFlash

Medlem
Stora frågan är om Istanbul-Panama räknas som att det går via Sydamerika zon....Ibland är det ju bara en "mellanlandning" Har hittat tillgänglighet på en bonusflight jag kan tänka mig, men vill ju inte åka på 20k extra poäng :/

Tänkte precis på samma. Jag skulle vara intresserad av att åka IST-PTY för 150k poäng, men inte sydamerika zonen för 180k. Jag skulle köpa PTY-Colombia separat isåfall.
 

FFlash

Medlem
Är väll 110k om man slipper Sydamerika tillägget.... tillhör nordamerika zonen!

Rätt. Jag var trött när jag postade :) Det ska vara 110k NA och 140k SA zoner i business, 150k / 190k First (TK har dock inget First och Lufthansa har inte längre First heller till BOG om jag minns rätt, så det blir att åka business)
 

jerixon

Medlem
Går ju att flyga first till någon av destinationerna i USA och sedan byta, körde så till Minneapolis förra veckan :)

Rätt. Jag var trött när jag postade :) Det ska vara 110k NA och 140k SA zoner i business, 150k / 190k First (TK har dock inget First och Lufthansa har inte längre First heller till BOG om jag minns rätt, så det blir att åka business)
 

jerixon

Medlem
Hur pass dålig är denna stol på A330-200, och har de några planer på att byta plan som har läckt?
Jag sitter och kollar awards hem från Panama och detta är ett alternativ.
Då kan jag åka senare på dagen från Panama och flyga hem till Linköping.
Annars är det Panama-San Salvador-Chicago-Arlanda som är bäst för min planering (Två första segmenten med Taca och sista med SAS)
Vilka produkter är bäst?

Tack på förhand // Johan
 
Toppen