Kandinsky
Medlem
Det gäller väl inte long haul?Håller med om att det är otydligt, men det är samma formulering som för vanlig Plus. Jag fick tillbaka hela summan för en avbokad VIP Plus från förra omgången Friends & Family.
Det gäller väl inte long haul?Håller med om att det är otydligt, men det är samma formulering som för vanlig Plus. Jag fick tillbaka hela summan för en avbokad VIP Plus från förra omgången Friends & Family.
Nej, den här frågan gällde short haul. För long haul gissar jag att det är avbokning mot avgift liknande den för Plus Saver (kan inte kolla upp det just nu eftersom att kampanjsidan bara svarar med "504 Gateway Timeout").Det gäller väl inte long haul?
Det går att applicera Refunder.se återbäring även på SAS Friends & Family kampanj.
Era erfarenheter av cashback-sidor? | Sida 10 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resorHos cashbackshopping.se verkar man få 50 kr istället för 45 som man får på refunder.se. Någon som testat detta "företag"?
Det gäller väl inte long haul?
Nej, den här frågan gällde short haul. För long haul gissar jag att det är avbokning mot avgift liknande den för Plus Saver (kan inte kolla upp det just nu eftersom att kampanjsidan bara svarar med "504 Gateway Timeout").