Fast RAS2 är väl den underbara portern?Layzedad skrev:Just nu är besvikelsen stor, hade sett fram emot att få pröva RAS 3 på SK 925 och när vagnen kommer till 1H visar det sig att det finns bara RAS 2 lastat :-(Klicka för att utvidga...
Japp, inget fel på den, passar fin-fint till Valrhona-chokladen. Men den hade jag druckit så jag ville testa trean.gdaily skrev:Fast RAS2 är väl den underbara portern?Klicka för att utvidga...
"På lördag kl 17:30..."LinuxSam skrev:När beräknas RAS 4 komma?Klicka för att utvidga...
//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji482.pnggdaily skrev:"På lördag kl 17:30..."Klicka för att utvidga...
Mikkeller har funnits ombord i snart 2 år ;-)KNA skrev:Visa bifogad bild 52803Visa bifogad bild 52804Har inte flygit med SAS mycket de senaste åren (Har status i One World ) men häromdagen blev det en kort resa inrikes , hade lite poäng som användes att uppgradera till PlusStora överaskningen var att det fanns Mikkeler ombord , så äntligen har man druckit Mikkeler ombord ;-)För något år sedan flög jag SAS Köpenhamn Göteborg och enda fika var en juiceUppgraderingen kostade 5000 poäng dålig affär kanske ;-) När en Mikkeler kostar 1600 poängKlicka för att utvidga...
Jo, om man nu kan kalla Falcon Export eller Carlsberg för öl.KNA skrev:Men innan dess gick det väl inte att få stark öl på inrikes ?Klicka för att utvidga...
Har inte läst något om att det kommit ny så det är nog SASAlive fortfarande. Rapportera när wifit kommer igång!srg skrev:Boardar snart 939 till LAX, vad kan det vara för RAS som är aktuell nu?Klicka för att utvidga...