Min ser ganska exakt likadan ut... 41 flygningar, 110430 poäng.Visa bifogad bild 52546
Då var det klart med 10 veckor återstående på medlemsåret (och 3-4k poäng till som kommer att flygas). I år behövdes ingen renodlad MR - AMEX 20k, Houston 27,5k och en Hong Kong på 11,9k poäng har gjort gott.
Hur ligger du till på BAEC-kontot? Läge att köra så mycket Oneworld som det bara går nu då?Min ser ganska exakt likadan ut... 41 flygningar, 110430 poäng.
Enda problemet är att det är sedan årsskiftet! (och utan Amex Elite)
Ser ganska lugnt ut där också. 730 TP så långt och 2620 till innan Augustis utgång. Det innebär 3350 TP på 6 mån och 3 veckor...Hur ligger du till på BAEC-kontot? Läge att köra så mycket Oneworld som det bara går nu då?
Då tar du nästan GGL redan då... Men det är bara att fortsätta eftersom alla TP räknas mot lifetime haha...Ser ganska lugnt ut där också. 730 TP så långt och 2620 till innan Augustis utgång. Det innebär 3350 TP på 6 mån och 3 veckor...
Nybliven EBD här
För att hamna på kabinpersonalens manifest som EBD, behöver jag maila supporten och be de uppdatera mina framtida bokningar EBG->EBD för att kunna njuta av gratis fika i Go?
Nybliven EBD här
För att hamna på kabinpersonalens manifest som EBD, behöver jag maila supporten och be de uppdatera mina framtida bokningar EBG->EBD för att kunna njuta av gratis fika i Go?
Appen funkar misstänker jag?Det kan gå, mina tre senaste segment i Go har personalen kommit fram till mig och haft koll på att jag var EBD. Men kort kan behövas som @SASmackan skriver, det är lite obalans mellan regler och undantag...