Senaste nytt

Liverapport - Till Mexico City med Lufthansa First

bnr

Medlem
Framme i München efter en fantastisk flygning från Mexico City. Underbart familjär stämning mycket tack vare att det var samma crew som på vägen ut.
Pratade mycket med dem och med de andra paxen (ett par från Schweiz), alla trodde att vi var på någon business trip. Tydligen inte så vanligt att åka till Mexiko i 54h. ;)

Här kommer lite bilder! Kaviarbilden har ni redan fått, men vafan, det tröttnar man aldrig på!

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

Jonas C

Medlem
image.jpeg image.jpeg Då var man äter tillbaka på First Class Terminal i väntan på sista flighten hem till Arlanda. Det känns lite trist att resan är över, men detta blir defnitvt inte min sista resa i Lufthansa First Class.

Innan denna resa sållade jag mig som en stark skeptiker till Lufthansa, men jag måste i ärlighetens namn erkänna att jag nu är helt frälst. Ser redan fram emot vinterns resa till Seattle i Business Class, och risken finns att man eventuellt måste omvärdera sitt val av flygbolag i framtiden.
 

jerixon

Medlem
Jag flög min första F med Lufthansa i påskas till EWR...
Åkte sedan hem med C från Houston då det aldrig släpptes några alternativ i F....
Kan bara säga att Lufthansas C-Kabin i A380 och deras stolar över lag i C inte faller mig i smaken alls.
Dock ser du något mindre ut än mig så du sitter och ligger säkert bättre i de stolarna än jag :)

Ser ut som ni har haft en fantastisk resa och tack för ett trevligt recension!

Visa bifogad bild 52138 Visa bifogad bild 52139 Då var man äter tillbaka på First Class Terminal i väntan på sista flighten hem till Arlanda. Det känns lite trist att resan är över, men detta blir defnitvt inte min sista resa i Lufthansa First Class.

Innan denna resa sållade jag mig som en stark skeptiker till Lufthansa, men jag måste i ärlighetens namn erkänna att jag nu är helt frälst. Ser redan fram emot vinterns resa till Seattle i Business Class, och risken finns att man eventuellt måste omvärdera sitt val av flygbolag i framtiden.
 

LarsCph

Medlem
Uha hvor er jeg misundelig! Det ser fantastisk ud - jeg tror mere og mere på at får jeg chancen for at flyve first så er det Lufthansa som gælder!
 
Toppen