4
463829
Guest
Finns ingen information över vilken lounge som ska användas på hemsidan Hr hittar du loungen - SAS
någon som sitter på svaret?
någon som sitter på svaret?
Coalcandy skrev:Hur är det, har man tillgång till lounge på LAX om man flyger i SAS Plus? Eller ger plus bara tillgång till SAS egna lounger?Klicka för att utvidga...
Har du någon referenspunkt så man förstår mer vad "fantastisk" innebär? Som SAS guldlounge? FCT? Private Room? Concorde Room?463829 skrev:Glömde tacka! ormen och arnberLoungen var helt fantastisk.Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Har du någon referenspunkt så man förstår mer vad "fantastisk" innebär? Som SAS guldlounge? FCT? Private Room? Concorde Room?Klicka för att utvidga...
JohanA skrev:Undrade bara eftersom du sa att den var fantastisk. Min erfarenhet av lounger i USA är att de är dåliga eller medelmåttiga. Men om det finns en fantastisk lounge för *A på LAX så är det ju fantastiskt!Klicka för att utvidga...
Jag har inte testat någon av Air France eller BA's lounger i Nordamerika. Inte heller Lufthansas service på JFK men loungen på EWR är inget speciellt tycker jag, däremot är det ju inte dålig på så vis.Senator skrev:Jag håller med att de flesta "Clubs" som United Club och Admirals Club är inte så himla spännande. Men det finns ett antal "Lounger" som håller bra kvalité.BAs faciliteter på JFK, Newark och Dulles är sådana. Lufthansa på Newark, JFK och Dulles är också bra. Samma gäller Air France på Dulles. Swiss i Chicago och på JFK är jag inte lika imponerat över.Av de inhemska är det nog American Flagship Lounge (inte Club) på JFK och särskilt LAX som jag upplever håller bra standard.Nu har inte jag flugit från Tom Bradley på ett tag, men vad jag uppfattar från erfarna rävar så är både den gemensamma Star Alliance Loungen som drivs av Air New Zealand och den gemensamma One World Loungen som drivs av Qantas av mycket hög standard. Så det finns guldkorn där också, på samma sätt som det finns riktiga lågvattenmärken i EuropaKlicka för att utvidga...
JohanA skrev:Mina förväntningar är dock något i klass med det Lufthansa uppvisar i FRA och MUC i deras SEN-loungerKlicka för att utvidga...
AABack2ARN skrev:Denna lounge är ju i den internationella terminalen på LAX. En terminal som verkar ha rustats upp rejält de senaste åren. (Flög från den senast 2004 tror jag och då var den lika tråkig som att sitta i en betongbunker.) De internationella bolagens lounger tenderar att vara mycket bättre än de inhemska bolagens club-lokaler - som ju först och främst är betallounger för inreseresenärer.Har annars bara erfarenhet av Terminal 4 och AAs flagship lounge där och den är riktigt bra. T4 i övrigt är ganska tråkig terminal.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Nu har inte jag flugit från Tom Bradley på ett tag, men vad jag uppfattar från erfarna rävar så är både den gemensamma Star Alliance Loungen som drivs av Air New Zealand och den gemensamma One World Loungen som drivs av Qantas av mycket hög standard. Så det finns guldkorn där också, på samma sätt som det finns riktiga lågvattenmärken i EuropaKlicka för att utvidga...
Det finns lite trådar om denna lounge sedan tidigare som säkert kan ge dig info om vilken klass det är på loungenJohanA skrev:Har du någon referenspunkt så man förstår mer vad "fantastisk" innebär? Som SAS guldlounge? FCT? Private Room? Concorde Room?Klicka för att utvidga...