Får man inte gå till ANAs (Portguals svar på Swedavia, inte flygbolagets) lounge vid flyg med KLM?LIST Blue lounge på väg mot PDL på KLMs rea...
Hann med ett möte i Lissabon i alla fall! Ganska tråkig Lounge (Blue lounge) utan vettig mat - bara några ostmackor och kakor.
Klassiker! Den flighten är det närmaste privatjet jag har kommit. Som minst har vi varit 2 utöver crew.Överfulla lounger? För många med guldkort? Inte på Landvetter en fredag 20.30. Jag har varit själv här de sista 45 min. Väntar på Widerö till Oslo 20.45.
Ikväll var vi 3 pax. Alla fick prioboardingKlassiker! Den flighten är det närmaste privatjet jag har kommit. Som minst har vi varit 2 utöver crew.
Jodå, om du flyger med KLM. Dock flyger inte KLM LIS-PDL utan den flygs av SATA, vilka använder en annan lounge.Får man inte gå till ANAs (Portguals svar på Swedavia, inte flygbolagets) lounge vid flyg med KLM?
Aha! Är det förresten en ny Blue lounge, för den gamla stängde väl under senhösten?Jodå, om du flyger med KLM. Dock flyger inte KLM LIS-PDL utan den flygs av SATA, vilka använder en annan lounge.
Ligger mellan Gate 12 och 13 i en korridor...Aha! Är det förresten en ny Blue lounge, för den gamla stängde väl under senhösten?