Senaste nytt

Mistake fare Business med KLM till Taiwan

Dr. Miles

Expert
Det går också att boka (i alla fall till betalning) på KLM.dk.

Förresten, det står så här när jag kollar KLM.dk. :)
Screenshot20160218_01 KL.png
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Boka först, fråga sen. ;)
KLM skrev:
24 hours to cancel

Go ahead and book that deal! If you have a change of plans or a change of heart within 24 hours, you can cancel your booking and we will reimburse the costs – no questions asked! We won’t even charge you our standard administration fee.
Why Fly With KLM - KLM.com

Vilka flygbolag tillämpar öppet köp? | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor


Om ni hittar plats på Amsterdam - Hong Kong - Taipei, istället för Amsterdam - Taipei, välj via Hong Kong.

Amsterdam-Hong Kong flyget har senaste Business class kabin på Boeing 747 och på Amsterdam-Taipei är gammal Business class kabin med 2-3-2 konfig med Boeing 777.

Seat map av Boeing 747 som används till Amsterdam - Hong Kong.
Screenshot20160218_02 KL.png

Screenshot20160218_03 KL.png
 
Last edited:

DanielKif

Medlem
Gah...Kan åka 27 mars till 4 april för 15k DKK(3 + en infant) men vill inte vaska en resa till Edinburgh den 5:e som jag bokade förra veckan.
 

Gus

Medlem
Vilken underbar deal!!! :) Synd att vår dotter bara är tre månader då, det känns som att hon är för liten för en sådan lång resa, ovaccinerad och allt. Hade inte kravet att vara borta 6 dagar funnits hade jag stuckit själv i någon dag, jag är så extremt sugen på GT!
 

Gus

Medlem
Jag är tom ledig från jobbet 7 dagar i sträck under denna perioden!! Så jag hade inte ens behövt ta någon semesterdag från jobbet. Det gör bara saken värre! :confused:
 

Gus

Medlem
Det är lugnt att flyga med bebisar. Ju yngre de är desto lättare då de sover nästan hela tiden. Tro mig, när de är två-tre år är det betydligt jobbigare...
jag tänkte mest på sjukdomar och sådär? Vår bebis hade nyss en vanlig förkylning och det var ganska jobbigt. Jag tänker om man sitter på ett plan och folk nyser och snörvlar? Och sen tänker jag på de sjukdomar som finns i Asien. Min kompis fick nyss japansk influensa efter några dagar i Tokyo.
 
Toppen