Jonas C
Medlem
Det var inte jag som började raljerandet.Älskar
Givetvis får alla tycka vad de vill om vad de vill. Men raljerandet kan vi skippa. Trevlig helg.![]()
Det var inte jag som började raljerandet.Älskar
Givetvis får alla tycka vad de vill om vad de vill. Men raljerandet kan vi skippa. Trevlig helg.![]()
Kan vodka smaka fler än ett sätt, alltså inte den smaksatta utan ren?Vodka är ju ren sprit.
Numera finns det ju riktigt dyra alternativ i taxfree butikerna.
Bra marknadsföring kan ju lura en att betala mer för samma sak.
Fast med vodka är det ju så uppenbart.
Man får ingenting bättre än Absolut eller Koskenkorva bara för att det heter någonting annat och kostar 3 gånger mer.
Jo då... en snabb koll på dina inlägg om Lufthansa de senaste åren ger en enkel och klar bild av vad du anser om det bolaget vs. Turkish. Det vet även du.Det var inte jag som började raljerandet.![]()
Kan vodka smaka fler än ett sätt, alltså inte den smaksatta utan ren?
Kan vodka smaka fler än ett sätt, alltså inte den smaksatta utan ren?
Jo det är sant. Men det var inte jag som började nämna det i trådenJo då... en snabb koll på dina inlägg om Lufthansa de senaste åren ger en enkel och klar bild av vad du anser om det bolaget vs. Turkish. Det vet även du.![]()
Hur som helst så är det synd att det inte fanns tid för några timmar i FCT/FCL. Det är en trevlig upplevelse oavsett om man är stammis där eller enbart engångsbesökare.Jo det är sant. Men det var inte jag som började nämna det i tråden![]()