aldrighemma
Medlem
Så många du får ner i en "vätskepåse" genom säkerhetskontrollen, blir nog max 2 stycken![]()
Tyvärr mer än 100ml/burk, bra tänkt annars
Så många du får ner i en "vätskepåse" genom säkerhetskontrollen, blir nog max 2 stycken![]()
Inte en enda skulle jag säga, dom är ju större än 100 ml och därmed livsfarliga...Så många du får ner i en "vätskepåse" genom säkerhetskontrollen, blir nog max 2 stycken![]()
Då blir visst inte ens biljetten betald... Men det blir garanterat smoothie på turen! Fast man kanske kan få ner tre i påsen om man pressar. Är det förresten max en påse per person? Har upplevt att vissa individer har en halv skönhetssalong med, förpackat i >1 påse.Så många du får ner i en "vätskepåse" genom säkerhetskontrollen, blir nog max 2 stycken![]()
Just det... 150ml..Inte en enda skulle jag säga, dom är ju större än 100 ml och därmed livsfarliga...
Tyvärr mer än 100ml/burk, bra tänkt annars![]()
Inte en enda skulle jag säga, dom är ju större än 100 ml och därmed livsfarliga...
Lite svårt att ha med sig incheckat bagage i kabinen baraChecka in två väskor a 23 kg eller flera som EBG. Det blir många smoothies det![]()
I Stavanger kostade denna Smoothie 25 NOK per st, så köp dem i Danmark och sälj dem i Norge.![]()
Lite svårt att ha med sig incheckat bagage i kabinen bara
Glöm inte ostenFor transport till Stavanger och sälja för 25 NOK. Så man blir rik och kan flyga mera BC