Senaste nytt

Vi som gör en MileageRun för att klara SAS Eurobonus Challenge jan-feb 2016

På dagen var det dock inget sådant och plusgrader. Oavsett så är det lite svårt att planera in en MR utifrån hur vädret kommer att vara, är inget man kan påverka

Nix, derav begrepet "uflaks" :D Jeg skal selv til Haugesund, håper det ikke kommer noen "Tor volume 2". Men det som skjer, det skjer. En del av spenningen ;)

Är det ingen som ännu genomfört sin/sina resor som ev kan berätta resultatet?
Själv är det dags för mina 3tr nu på fredag...

Det snöade tungsnö på Arlanda vid 19:00 och framåt. Sen om de låg kvar eller inte va en Annan fråga. Såg bara att de rasade ner utanför fönstret. Jag satt på gångplats.
Det var någon minusgrad men låg ingen snö kvar när jag kom dit vid strax efter 22.

Men det räcker ju med snö under en ganska kort period innan det kan börja påverka. Så poängerna i diskussionen gäller ändå.

Det var någon minusgrad men låg ingen snö kvar när jag kom dit vid strax efter 22.

Men det räcker ju med snö under en ganska kort period innan det kan börja påverka. Så poängerna i diskussionen gäller ändå.

De va lite roligt, ingen märkte de nog när vi va på väg mot gate på T4 22:15 igår. Precis innan svängen in mot gate bromsar planet varpå det är glasklar backe och planet börjar glida, ställer sig lite på sidan (ala handbroms sväng). Direkt efter det rullade vi väldigt sakta dom sista 50 meterna in mot gate.

Prata med kaptenen efter och han sa att det stämde.

Toppen