A
Aurora
Guest
På dagen var det dock inget sådant och plusgrader. Oavsett så är det lite svårt att planera in en MR utifrån hur vädret kommer att vara, är inget man kan påverka
Nix, derav begrepet "uflaks"
På dagen var det dock inget sådant och plusgrader. Oavsett så är det lite svårt att planera in en MR utifrån hur vädret kommer att vara, är inget man kan påverka
Det var någon minusgrad men låg ingen snö kvar när jag kom dit vid strax efter 22.Det snöade tungsnö på Arlanda vid 19:00 och framåt. Sen om de låg kvar eller inte va en Annan fråga. Såg bara att de rasade ner utanför fönstret. Jag satt på gångplats.
Jo jag har genomfört min resa och fått in väldigt generöst med poäng.Är det ingen som ännu genomfört sin/sina resor som ev kan berätta resultatet?
Själv är det dags för mina 3tr nu på fredag...
Det var någon minusgrad men låg ingen snö kvar när jag kom dit vid strax efter 22.
Men det räcker ju med snö under en ganska kort period innan det kan börja påverka. Så poängerna i diskussionen gäller ändå.
För många kanske ?Jo jag har genomfört min resa och fått in väldigt generöst med poäng.
Så kan det varaFör många kanske ?![]()
Fru erc fick sin belöning på 6000 poäng för utmaningen 1 t/r. Detta efter att ha flugit tre segment - OSL-CPH, CPH-ARN och ARN-HKG. De tre segmenten är en del av en t/r OSL-HKG. Hon har således fått belöning baserad på segment.Är det någon som redan har fått sin "belöning" och kan bekräfta att det är segment som räknas?
Då vet vi att det är som vanligt alltså, hahaFru erc fick sin belöning på 6000 poäng för utmaningen 1 t/r. Detta efter att ha flugit tre segment - OSL-CPH, CPH-ARN och ARN-HKG. De tre segmenten är en del av en t/r OSL-HKG. Hon har således fått belöning baserad på segment.