Senaste nytt

Köpenhamn, Oslo, Stockholm passagerare – Jan-dec 2015 + Dec 2015

Ok, "Godt ord igen!" som er et godt, gammelt dansk udtryk for et perlende respons. Et andet (ikke-dansk) er at the "Devil lies in the details". Du må ikke lade CPH hvile på deres tvivlsomme, selverklærede laurbær, men udfordre dem til at levere bedre opelevelser for os rejsende uden at blive tvunget til exponering til deres kommercielle tax-free Tivoli (no. 2) efter security. Glæder mig til at møde dig

Du må ikke lade CPH hvile på deres tvivlsomme, selverklærede laurbær, men udfordre dem til at levere bedre opelevelser for os rejsende uden at blive tvunget til exponering til deres kommercielle tax-free Tivoli (no. 2) efter security
Absolut. Kan dock inte minnas senaste gången jag tvingades gå igenom tax-free efter säkerhetskontrollen - det har SAS och CPH sett till. På Arlanda och många, många andra flygplatser måste jag däremot gå igenom tax-free. Denna trend är här för att stanna, dessvärre, men jag ser också uppsidor - shoppinggallerian Kastrup kan leda till ökade resurser för investeringar och därmed fler och intressanta linjer.

Det finns alltid saker som kan göras bättre - för flygbolagen och för passagerarna. Själv tycker jag att CPH är en trevlig och välordnad flygplats. I december lyckades jag handla in en ny garderob (med kläder och grejer jag faktiskt vill använda även senare) efter en mycket sen bokning. Och förra veckan åt jag en avslappnad lunch med utsikt över tarmac på MASH.

• Gilla
Reactions: olo
... Kan dock inte minnas senaste gången jag tvingades gå igenom tax-free efter säkerhetskontrollen
.
Så må jeg have været mere ædru end dig... :) Eller så kender du en genvej eller har fået et staff-pass som en af lufthavnens største brugere...?

Mht. MASH: jeg har misset den, stor fejl! Jeg må være blevet alt for lounge-addicted og glemmer alle de innovative cafeer, Joes Juice, mv, m.v,

Så må jeg have været mere ædru end dig... :) Eller så kender du en genvej eller har fået et staff-pass som en af lufthavnens største brugere...?

Mht. MASH: jeg har misset den, stor fejl! Jeg må være blevet alt for lounge-addicted og glemmer alle de innovative cafeer, Joes Juice, mv, m.v,
Kallas SAS Fast Track .

• Gilla
Reactions: pep
Toppen