Nej, flighten som avgår 11/1 från Köpenhamn åker även tillbaka från San Francisco den 11/1. Du får åka med planet som lämnar Köpenhamn om ca 12 timmar.
Har förvisso inte testat Arias buffé, som jag hört ska vara bra, men jag skulle ändå vilja slå ett slag för att du även överväger Wicked Spoon (buffé på Cosmopolitan, ännu mer "tvärs över gatan" från ph - där tänkte jag äta middag idag) eller Bachannal på Caesars Palace.
Spänningen är olidlig! Flightradar har inte uppdaterat registreringsnummer på flyget ännu. Men imorgon kl10 sticker vi mot flygplatsen och börjar en (förhoppningsvis) smidig resa hem. Har 5 väskor som ska checkas in nu eftersom vi köpte nya och dessutom fick våra gamla levererade.Nej, flighten som avgår 11/1 från Köpenhamn åker även tillbaka från San Francisco den 11/1. Du får åka med planet som lämnar Köpenhamn om ca 12 timmar.
Har inte bestämt om vi ska bränna poäng till C eller bara flyga Plus som vi har nu med platserna 17G+H.
$40 är ganska saftigt för en frukostbuffe men det går ju inte att säga annat än att efterrätterna ser smaskiga ut![]()
Ja vi har en liten 2h flight med VX (Virgin America) där det ingår 1st bagage. Spännande innan vi ens har lyft...@Brandten: Flyger ni med något annat än Star Alliance mellan Las Vegas och San Francisco?
Gör dig beredd på att få betala vid incheckningen i så fall och kolla med SAS vid hemkomst om du får tillbaka pengarna. Ditt Guldkort kan du inte använda till något av värde. Ni borde ha varsin väska i biljette de resterande borde kosta $25-$35/väska beroende på flygbolag.