Agö
Medlem
Otroligt. Året är bara nio dagar gammalt och du har redan hunnit med att besöka sex länder. Snyggt!Bidrar med: Norge, Danmark, Sverige, Hong Kong(?), Sydkorea och Fiji.
Otroligt. Året är bara nio dagar gammalt och du har redan hunnit med att besöka sex länder. Snyggt!Bidrar med: Norge, Danmark, Sverige, Hong Kong(?), Sydkorea och Fiji.
Korrigering och ursäkt att trådens inledning inte lästes ordentligt. Detta sker om två veckor.Otroligt. Året är bara nio dagar gammalt och du har redan hunnit med att besöka sex länder. Snyggt!
Svalbard lär prickas av i detta forum. 100% säker.Provade det på karttjänsten, och det gjorde de inte tyvärr.
Som sagt, det är besökta länderKastar in Brasilien över påsk!
Finns många andra anledningarTänkte offra mig och hoppa på LH600 till IKA (Iran) men såg att @Troy1 redan löst det.![]()
Kan ju också vara så att om man misslyckas följa en grundläggande instruktion så missar man även andra instruktioner. Vi har sett många nämna länder de ämnar besöka under 2016. Så när du skriver Montreal så har du kanske inte bara missat att det är länder, utan också att det är besökta länder.Nej, men trodde alla med ett IQ över 50 visste att det låg i Kanada...
Ska vara mer tydlig nästa gång, ursäkta BW.
Svalbard lär prickas av i detta forum. 100% säker.
Jag skulle skriva så här så att andra medlemmar förstår vikten av mening "besökta länder under 2016".Det är enbart länder man har besökt under 2016 som räknas, tidigare resor eller kommande resor räknas inte. Om man har en resa bokad i påsk 2016 så räknas inte den förrän man faktiskt har varit där
Jag sitter på kontoret i Sverige och ugglar just nu, kan bidra med Mexiko om ett par veckor...återkommer.
Kommer inom kort kunna hjälpa till med Ungern och i februari med Österrike!
Jag kan åtminstånde bidra med Estland, Lettland och Litauen. (Om det nu räknas i och med att jag reser till Baltikum först den 11:e och avslutar den 15:e).
Kastar in Brasilien över påsk!
Korrigering och ursäkt att trådens inledning inte lästes ordentligt. Detta sker om två veckor.
Blir ju dock lite trist att det inte går att släcka ner vissa områden på kartan - så som Grönland och Svalbard
Då kan jag bidra med Japan.
Ser även ut som om Hainan är gråmarkerad men tillhör ju i allra högsta grad Kina. Står den som en separat post i kartappen bör den bockas i tillsammans med Kina, likt ovan bör med Danmark och Norge.