Senaste nytt

LIVE: Inställd flight från Oslo till New York med SAS

Undrar hur de tolkar "Undantag punkt 3"?
Det är väl upp till mig vad som är nödvändigt för att klara ett par dagars semester. Allt som låg i väskan är ju saker jag skulle ha använt.

Visa bifogad bild 46295
Vad som är nödvändigt är väl delvis en tolkningsfråga, men så läneg du inte köper något välditg konstigt ser jag inte varför de skulle neka ersättning. Köper du ett par nya Bose hörlurar så tror jag nog de skulle skruva lite på sig och inte anse att det är något nödvändigt.

Inget bagage men fick claim papper direkt i handen med nummer samt på mail. Kunde även ringa United toll free number för att få godkänt inköp av United för vissa saker (ny väska, kläder etc). Vem som står för den kostnaden vet jag inte.

Nu är vi iallafall framme på Stratosphere floor 15 och ska snart ta taxi ]
Välkommen till ett kylslaget LAS Vegas.
Själv kom jag precis "hem" till Excalibur.
Blir det att utnyttja tak aktiviteterna på Stratosphere i kväll?
Skönt att de hela löste sig.

Eller en ny tråd om hur CES är i år? :)
G. A. L. E. T stort! Varit där hela dagen (Tech East) och är helt slut. Imorgon blir det Sands (Tech West). Hinner nog inte med Tech South tyvärr pga förseningen.

Tog massa bilder men platsar väl kanske inte riktigt här på forumet.

Nu tillbaka till hotellet, fika i loungen högst upp i Stratosphere och sedan middag på Top Of The World.

Välkommen till ett kylslaget LAS Vegas.
Själv kom jag precis "hem" till Excalibur.
Blir det att utnyttja tak aktiviteterna på Stratosphere i kväll?
Skönt att de hela löste sig.

Behaglig temperatur tycker jag. Yes baren snart. Väskorna har vi inte sett röken av. Enligt United tidigare Idag hade dom inte lämnat Oslo ännu. Varför de då inte skickade de idag på SK907 och vidare med "vårat" egentliga flyg UA1605 är ju en gåta....

Behaglig temperatur tycker jag. Yes baren snart. Väskorna har vi inte sett röken av. Enligt United tidigare Idag hade dom inte lämnat Oslo ännu. Varför de då inte skickade de idag på SK907 och vidare med "vårat" egentliga flyg UA1605 är ju en gåta....

De verkar ju iaf ha koll på var era väskor är...
Jag ringde SAS på SFO i morse, och nu kunde jag iaf få referensnummer, men hon jag pratade med visste inte var väskan fanns, utan rekommenderade mig att kolla online. Den som var ansvarig var inte på plats, men hon la in en notis att jag hade ringt och skulle be ansvarige att ringa upp mig, men jag har då inte fått något samtal än. Tittar jag online på worldtracer.aero så anges status som "TRACING CONTINUES. PLEASE CHECK BACK LATER"

Vad gäller försäkring så har jag Amex Elite, och även där är det 4h och 48h som är de viktiga tidsgränserna, men skillnaden är att man får 3000 kr vid vardera av dessa tidpunkter. Så man får väl se detta som en god möjlighet att få valuta för årsavgiften...

Toppen