Om det står 6 days or V (natt lör/sön) borde det gå att bara vara borta fre-sön.När det gäller min/max stay står det 6 dagar eller natten mellan lördag och söndag. Betyder det att man kan åka en fredag till söndag? Hittar bara den faren om man är borta minst 6 nätter. Inte om man bokar med natten mellan lör-sön.
Om du flyger via München i båda riktningar kan du få billigare priser än den som jag skrev i mitt första inlägget tack vare lägre flygplatsskatt i München än i Frankfurt.Jag betalade 9100 för min biljett så några hundra lappar mindre än det som står i tråden.
En flight blev via FRA för att få två dags flygningar.Om du flyger via München i båda riktningar kan du få billigare priser än den som jag skrev i mitt första inlägget tack vare lägre flygplatsskatt i München än i Frankfurt.
Jag betalade 9100 för min biljett så några hundra lappar mindre än det som står i tråden.
Jag skrev ca 9.350 NOK inkl. skatter (ca 9.100 SEK) så gissar jag att vi pratar om samma sak egentligen.En flight blev via FRA för att få två dags flygningar.
Är inte så mycket för att åka natt flighten från Dubaiden lämnar kl 01:50 och landar 05:40 i MUC..
Precis valutan har vi till vår fördel.Jag skrev ca 9.350 NOK inkl. skatter (ca 9.100 SEK) så gissar jag att vi pratar om samma sak egentligen.
Braastad XO är norska favoriten tror jagPrecis valutan har vi till vår fördel.
Dessutom finns ju bra konjak på taxfree i Norgeså resan blir dyrare i vilket fall som helst
![]()
Ja den funkar. Den drack jag igårBraastad XO är norska favoriten tror jag