Senaste nytt

LIVE: Inställd flight från Oslo till New York med SAS

Agö

Medlem
SK907 blir cancelled. De har hittat en dator som gått sönder som tidigast kommer från Frankfurt om 4h. Vi blir bussade till terminal strax och ombokade. Föreslår dom hotell på OSL med SK907 imorgon så går jag i taket! Jag vill flyga någonstans idag, spelar ingen roll vart. :)
Föreslå SK till EWR från Köpenhamn. Var proaktiv nu.

upload_2016-1-7_14-51-6.png
 

fcx

Medlem
Tar man flyget 16.15 från OSL till CPH så hinner man ansluta till EWR, men då gäller det att vara aktiv och vässa armbågarna!

Det är sista möjliga anslutningen med Star Alliance idag. Annars finns Norwegian 17:25.
 

agehall

Medlem
Tar man flyget 16.15 från OSL till CPH så hinner man ansluta till EWR, men då gäller det att vara aktiv och vässa armbågarna!

Har svårt att se att det skulle gå, rent praktiskt, med flera personer och incheckat bagage. Inte en chans att man hinner bli ombokad, få bagaget omdirigerat och sedan ta sig ner till CPH i tid.
 

Brandten

Medlem
Hm... Byta ny A330 business mot PrivateAir B737? Hm ja why not

Föreställde mig SK till LHR eller LH men då kanske man inte får Business...?
 

fcx

Medlem
Har svårt att se att det skulle gå, rent praktiskt, med flera personer och incheckat bagage. Inte en chans att man hinner bli ombokad, få bagaget omdirigerat och sedan ta sig ner till CPH i tid.

Bagage?

Givetvis hinner man inte boka om alla, men några och bara dem med handbagage borde vara möjligt. Om man bråkar lite.
 
Toppen