Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.

mha321

Medlem
På de senaste 2 uppgraderingarna jag ansökt om så har sign-up price varit 0 EUR. Tidigare har det alltid varit 5 EUR non-refundable.

Dock - de senaste 2 har varit Plus->Business, alltså betald biljett i Plus. Kan inte komma ihåg hur länge sedan jag provade det förut.

Är det något nytt att det är 0 EUR, eller har det alltid varit så och det är skillnad på om man börjar från Plus eller Go?
 
På de senaste 2 uppgraderingarna jag ansökt om så har sign-up price varit 0 EUR. Tidigare har det alltid varit 5 EUR non-refundable.

Dock - de senaste 2 har varit Plus->Business, alltså betald biljett i Plus. Kan inte komma ihåg hur länge sedan jag provade det förut.

Är det något nytt att det är 0 EUR, eller har det alltid varit så och det är skillnad på om man börjar från Plus eller Go?
Har varit 0€ sign up sedan åtminstone tidigt i höst, oavsett long haul eller inrikes, plus eller minus.
 
Nekad OT Hong Kong -> Arn imorgon den 15 dec. Har nu blivit nekad 4 ggr på raken på lounghult. Totalt 2/6. Hoppas på att får en courtesy till plus det ser ganska tomt ut i E+ kabinen.
 

trskial

Medlem
Jag ska flyga på Søndag och har boka hela min resa i SAS GO. Om jag uppgraderar till mig till SAS PLUS før hela resan, får jag mer poæng då æn om jag rest i SAS GO?

Fråga nr 2. Jag vill åt SAS loungen på OSL, vilken del av resan ska jag uppgradera till SAS PLUS før att komma in i loungen? Ær det OSL-ARN jag ska ha PLUS biljett før att komma in i loungen?

TOS-OSL
OSL-ARN
ARN-SDL
 

Canadien

Medlem
61 för OSL - ARN är inte så billigt nej, du får väga det mot hur många timmar du får i loungen och den ökade poängintjäningen i Z-klass.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen