Så nu ska jag se om jag kan sunmera lite

I skrivandes stund har jag nått Tokyo/ Ropponggi Hills men nu ska jag börja i rätt ände
Efter att vi landade i Peking så fick jag traska igenom domestic till international och ta mig igenom säkerhetskontrollen mm.
Därefter väntade lyx utan motstycke, detta var alltså Det nationella bolagets Först klass lounge i huvudstaden.
Hmm, känns som att de kunde ha ansträngt sig lite mera.
Visa bifogad bild 45085
Visa bifogad bild 45086
Det fanns inga massagestolar, det finns en matsektion med lite nudelalternativ och sushi och lite plockmat men inget som lockade mig.
Körde på lite frukt och kinesiska digestivekex samt yogurt. En kaffe slank också ner. Men eftersom fikautbudet var svagt så hoppade jag det och laddade inför dompa-racet med Thai.
Boarding på PEK blev sedvanligt försenat men när jag välkomnades ombord på Thai first PEK-BKK i en all series med suiter samma typ av kärra som tidigare segment. Fick en amenity kit men de saknar tofflor!
Det var jag och en annan passagerare så väntetiden var väldigt kort, fick dompa och handduk direkt.
Trevlig crew utan att sticka ut på något sätt.
Hummer #3 från Peking var ingen fröjd för ögat men det var snarare kvantitet man jobbade med här, mycket hummer men ingen direkt smak.
Visa bifogad bild 45087
Mera bilder och fortsättning följer senare nu väntar en vandring i Tokyo.
[GCMAP]CPH-NRT,HND-BKK-HKG-TPE-PEK-XIY-HGH-CKG,CTU-PEK-BKK[/GCMAP]