Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
BKK i Cathay Lounge på väg med QR 831 till DOH, killen vid incheckningen taggade min väska med FIRST, oj han jag tänka en UG, men såg sedan att jag fortfarande hade 21K.
Fick en inbjudan till TG lounge men frågade om det var OK att besöka en OW Lounge som BA Gould och det var det. Det är inte magert utbud här utan snarare snålt.
Croissant och marmelad är nog inte en bra start på dagen. Hoppas att @doc inte ser detta!
image.jpeg

• Gilla
Reactions: pep
Nu i Aten efter mycket om och men..... Airport police på Heathrow tog oss åt sidan vid boarding area för ett förhör då dom väckt misstankar kring vår smått ovanlig routing... Snackade sönder honom och efter 15 min fick vi gå.... Blev en rätt löjlig nivå när vi sa att vi va flygnördar och dom börja ställa "tuffa" frågor som: Hur många säten har en A380? Bara för att försöka motbevisa att vi inte va flygnördar. En del statuskort åkte också fram...

Helt ensamma i Aegean loungen nu och lite mer sömn ska avklaras. Avgång 08:25 lokal tid mot Arlanda.

Visa bifogad bild 44985

Imponerande att de har lite koll, passerar ju ändå ca 70miljoner passagerare per år på LHR.

Imponerande att de har lite koll, passerar ju ändå ca 70miljoner passagerare per år på LHR.
Ska jag va ärlig tror jag att de nog va flygbolaget som varnade dom. Supervisorn va framme och pratade med gaten i samma veva medans dom andra stod och förhörde oss. Men ja bra att dom har koll men tycker de inte borde ha tagit längre än 5 min att klara av en sån sak.

Ska jag va ärlig tror jag att de nog va flygbolaget som varnade dom. Supervisorn va framme och pratade med gaten i samma veva medans dom andra stod och förhörde oss. Men ja bra att dom har koll men tycker de inte borde ha tagit längre än 5 min att klara av en sån sak.
Precis! :) borde ju märkas rätt snabbt om man har en förklaring som är rimlig.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen