Senaste nytt

Inofficiell Businessclass.se-resa till Vilnius 19-21 februari

har bott på astorija några gånger i olika rum men tycker det är sådär. Frukosten är trevlig däremot. Fortsätter att vara lojal mot radisson lietva med promenadavstånd till barclays där jag har mitt andra kontor. Skybaren är riktigt bra med sjysst service.

Ska ni äta trevligt kan jag rekomendera Lokys, inte på något sätt wow men de har björn och andra trevliga godsaker på menyn. Glöm inte att avsluta med Ziligris, endast 75 % alkohol. Har nog bränt igenom varenda restaurang och bar i vilnius vid det här laget så hör av er om ni vill ha tips.

har bott på astorija några gånger i olika rum men tycker det är sådär. Frukosten är trevlig däremot. Fortsätter att vara lojal mot radisson lietva med promenadavstånd till barclays där jag har mitt andra kontor. Skybaren är riktigt bra med sjysst service.

Håller med, har bott på Astorija och Lietuva en hel del dem senaste åren och har kommit fram till att jag gillar Lietuva bäst! Framförallt gillar jag deras BC-rum med antingen stor balkong eller bastu. Har bokat standardrum där och alltid blivit uppgraderad till BC-rum där som CCG/CCC.
Skybaren är väldigt bra med, trevligt för er som anländer sent med och avsluta med ett glas där på fredagen:)
Ser att dem tar 42€/natten med 2for1 raten den helgen, alternativt 47€/natten om ni är två personer.

Jag har också bott på Lietuva förut. Det är en liten promenad till stadskärnan, men det har man inte dött av! Hotellet är mycket bra och extremt prisvärt.

Toppen