SNIFF
Medlem
Absolut inte.Inte att förlita sig på.
Lita på systemet
Alternativen är att resa långt bort eller två/tre st ToR i Plus: GOT - CPH - (TXL|varfri europaort) - OSL - GOT.
Absolut inte.Inte att förlita sig på.
Budget?
Kolla Now or Never i morgon, Go-east eller det USA-erbjudande som finns på SAS sida nu. med en optiontown är du i hamn sedan.
Inte att förlita sig på.
Det är smart. Men också tidskrävande. Tänkte föreslå GOT-EWR med PrivatAir-kärran i Business men den kanske ligger utanför budget (ca. 15k).Man kan ju boka en billig long haul och ansöka om OptionTown och samtidigt boka en ren MR i Plus inom Europa strax efter att man kommer hem från sin långa resa. Om OT går igenom så kan man boka av Plusresan, men man har samtidigt den som backup om man inte får OT.
Om du vill flyga long haul linjer, finns det några alternativ.Hej
Är lite idefattig som den förste utryckte sig. Jag är 12250 poäng från EBD och tänkte att jag skulle kunna plocka in dem på något snabbt och billigt sätt innan jul gärna.
Bor i Göteborg.
Vänlige(n),
Joakim
Jag rekommenderar att OSL byts ut mot ARN i exemplet, för på OSL-GOT krävs att det samtidigt är norsk höstferie, vinter-OS och svensk högsommmar för att hitta MR-vänliga priser.Absolut inte.
Lita på systemet
Alternativen är att resa långt bort eller två/tre st ToR i Plus: GOT - CPH - (TXL|varfri europaort) - OSL - GOT.
Du har redan SAS AmEx-kortet?Hej
Är lite idefattig som den förste utryckte sig. Jag är 12250 poäng från EBD och tänkte att jag skulle kunna plocka in dem på något snabbt och billigt sätt innan jul gärna.
Bor i Göteborg.
Vänlige(n),
Joakim
Jajamensan elite.Du har redan SAS AmEx-kortet?
Se till att boka i tid.Jag kommer att köra några MR flygningar i vår för att bli Diamant på SAS. Thai har kampanjpris i Q klass för 5400-5600 kr som ger 10400 poäng. Det är ganska bra pris per intjänad poäng. Thais flygtider är också ganska bra då man kan flyga hem natten mellan söndag och måndag för att hinna till jobbet om man inte bor allt för långt från Arlanda. Väljer man mellan Go på SAS och ekonomi på Thai så tror jag man får en angenämare flygning på Thai. Med angenäm menar jag förstås fri fika![]()
Sales restrictions
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 01APR 16 AND ON/BEFORE 23JUN 16.