Senaste nytt

Hotell nära Oslo Gardermoen flygplats?

Agö

Medlem
Jag har i och för sig bara bott på Radisson Blu Gardermoen tre gånger men här är mina (negativa) intryck:

- Vid samtliga tre tillfällen, otroligt långsam service vid in- och utcheckning. I synnerhet för flygplatshotell ogillar jag detta, där har man ju ofta ett intresse av att snabba på denna process (jag har i vart fall det)

- Slitna rum. Jag har bott i svit (enda som fanns att boka vid ett tillfälle), standardrum och BC-rum. Inget av dessa rum var särskilt trevliga, sviten sliten. I sviten fanns det endast ett enda litet fönster, påminde starkt om en box.

- Dyrt. Ja, Norge är dyrt men när jag tittat på alternativ i Oslo är cityhotellen oftast billigare.
 

Chrille

Medlem
Park Inn var i alla fall godkänt. Fick ett hörnrum på översta etaget samt en rejäl fruktskål med druvor och färska jordgubbar. Hygglig frukost också.
 
Kanske lite off-topic, men det senaste året har jag varit på dagsmöte fyra av hotellen vid Gardermoen och kvaliteten på luncherna var ganska olika:
Radisson Blu 3/5
Park Inn 3,5/5
Quality Hotel 4/5
Comfort Runway 5/5
 

erc

Medlem
Lyfter tråden då jag försökt ta reda på om något av hotellen i närheten av Gardermoen erbjuder Park&Fly?

Vill minnas att något av Nordic Choice-hotellet erbjöd detta för något år sedan. Eller om det kanske var Best Western?
 

Valley

Medlem
Lyfter tråden då jag försökt ta reda på om något av hotellen i närheten av Gardermoen erbjuder Park&Fly?

Vill minnas att något av Nordic Choice-hotellet erbjöd detta för något år sedan. Eller om det kanske var Best Western?

B W erbjuder det.
Skall själv under dagen kontrollera om något av Choice-hotellen också gör det
 

pferdgarten

Medlem
Jeg overnattet nylig to netter på Park Inn Gardermoen, og med Carlson Gold så fikk jeg oppgradert til business rom. Service var strålende og rommet hadde godt med plass. Om noen skal ha en rimelig overnatting ved Gardermoen, så anbefales dette hotellet mht både jobb og privat.
 
Toppen