Senaste nytt

BusinessClass.se på Farnborough International Airshow – 14-15 Juli 2012

BusinessClass.se på Farnborough 2012

• Total voters
    35
Status
Stängd för vidare inlägg.

Concorde

Founding Member
Undertecknad är inbokad på 781/786. Notera att vi flyger ut fredag den 13:e juli, vilket också råkar vara min födelsedag. :cool:
Låt mig kolla vad jag kan hitta för rates på Intercontinental Park Lane samt Crowne Plaza Kensington.

Skicka gärna via PM om ni är EBG eller EBP. Skall höra med BA om dom kan tänka sig att släppa in de EBG/EBP som saknar BA Guldkort i Galleries First... då får ni se hur riktiga Guldkorts lounger skall vara. Jag kan tyvärr bara gästa in en person. Senator? Du skall väl med!?

3K ut 1D in.

Palazzi

Medlem
Får se om jag kanske stöter på någon av er där...:) Kommer möjligen befinna mig i London under samma tid, men i ärenden som gör att jag inte hinner deltaga i några arrangemang :(

rob74

Medlem
Jag kommer att ha guldstatus i Oneworld genom Finnair Plus när vi gör denna resa. Gäller det för att komma in i Galleries First eller är det endast BA Gold som funkar?

rob74

Medlem
... som INTE ger access till Galleries First. Jag är EBG, så om det går att få till en deal med BA, så kan jag precis som bjornstrom tänka mig att bjuda på skumpa inne på loungen. ;)

Så vem är intresserad av bjornstroms förslag om att dela hotellrum?

Priset är för 2 nätter.

Ja, till förslaget:
AHO
bjornstrom
Kricka
Sunkan

De som vill boka samma hotell men med eget rum, kan kolla här.

Hur tycker ni vi gör med hotell - det verkar vara relativt milt intresse kring hotellförslaget. Vi kanske ska sätta upp tider för tåg, anmälning för middag och söndagsaktiviteter och sen låta det vara upp till var och en?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen