Elberto
Medlem
Bonusprogramm: EuroBonus
Flygbolag: SK, UA, LH
Kabinklass: C
Avreseort: Hamburg (HAM)
Destination: Seattle (SEA)
Enkelresa eller Tur & Retur: T/R // open-jaw
Antal poäng: 55 000 poäng (x2) (Amex 2-for-1)
Skatter&avgifter: 3688 SEK (x2)
När: Feb 2016
Bokad: Oktober 2015
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Jag och frugan tänkte spendera lite tid tillsammans medan vi parkera barnen hos familj i Tyskland. Därför åka vi från Hamburg.
Det blev Seattle och sen Las Vegas för totalt 9 dagar under sportlovet.
Seattle som är på bucket list för länge sen.
Las Vegas för att det är jättekul och man behöver lite solsken och värme under februari.
Dock kommer jag kanske ändra flighter. Tydligen finns ingen F på LH’s 747-400 längre, dvs inga F platser kommer dyker upp senare. Tack igen @Bonden
I går läste jag @Dr. Miles tråden om överdebiterade bränsletillägg SAS överdebiterar bränsletillägg (och/eller skatter) på Star Alliance bonusresor | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Dock verkar det var korrekt debiterad enligt ITA Matrix. Fast Tallin debiterade även lite mindre
En gång till tycker jag att det är fantastik med Amex vouchern. Istället för att betala 132.037,89 SEK, så betala man 110.000 poäng och lite pengar till.
Flygbolag: SK, UA, LH
Kabinklass: C
Avreseort: Hamburg (HAM)
Destination: Seattle (SEA)
Enkelresa eller Tur & Retur: T/R // open-jaw
Antal poäng: 55 000 poäng (x2) (Amex 2-for-1)
Skatter&avgifter: 3688 SEK (x2)
När: Feb 2016
Bokad: Oktober 2015
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Jag och frugan tänkte spendera lite tid tillsammans medan vi parkera barnen hos familj i Tyskland. Därför åka vi från Hamburg.
Det blev Seattle och sen Las Vegas för totalt 9 dagar under sportlovet.
Seattle som är på bucket list för länge sen.
Las Vegas för att det är jättekul och man behöver lite solsken och värme under februari.
Dock kommer jag kanske ändra flighter. Tydligen finns ingen F på LH’s 747-400 längre, dvs inga F platser kommer dyker upp senare. Tack igen @Bonden
I går läste jag @Dr. Miles tråden om överdebiterade bränsletillägg SAS överdebiterar bränsletillägg (och/eller skatter) på Star Alliance bonusresor | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Dock verkar det var korrekt debiterad enligt ITA Matrix. Fast Tallin debiterade även lite mindre
En gång till tycker jag att det är fantastik med Amex vouchern. Istället för att betala 132.037,89 SEK, så betala man 110.000 poäng och lite pengar till.