På tal om köpa miles osv, är det nån som har lyckats få "goodwill-miles" när det är nära till återkvalificering nån gång? Jag ska ändå göra en till resa i november så det behövs inte, men har 53 miles kvar idag för att behålla guld och har funderat på OM det hade varit möjligt att be snällt och bli krediterad ett nytt år med guld eftersom det är så nära.
Tack, väntade nästan en månad utan att det kom några miles. Ringde igår och fick dom idag istället.Har hyrt hos Hertz via Aegean och det dröjde ca 1,5vecka efter att jag lämnade tillbaka bilen tills att poängen var på kontot.
På tal om köpa miles osv, är det nån som har lyckats få "goodwill-miles" när det är nära till återkvalificering nån gång? Jag ska ändå göra en till resa i november så det behövs inte, men har 53 miles kvar idag för att behålla guld och har funderat på OM det hade varit möjligt att be snällt och bli krediterad ett nytt år med guld eftersom det är så nära.
Jag hade bara 30 miles kvar och ringde för någon vecka sedan till Grekland och kollade upp läget men nej nej det gick inte.
Köpte alltså 500 miles igår.
500 miles kostar ju bara 25€![]()