O
olo
Guest
Agö skrev:Drack du upp hela flaskan Freixenet?Klicka för att utvidga...
De kör väl bara Rotari..? I alla fall senast året.AABack2ARN skrev:Nä, det var Rotari.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Drack du upp hela flaskan Freixenet?Klicka för att utvidga...
De kör väl bara Rotari..? I alla fall senast året.AABack2ARN skrev:Nä, det var Rotari.Klicka för att utvidga...
Smaskigt!olo skrev:De kör väl bara Rotari..? I alla fall senast året.Klicka för att utvidga...
Vad gjorde dom?bnr skrev:Underbar personal ombord SK2626 ikväll. Rutinerad purser som satte en sjukt hög nivå från början, de nya (3 mån enl. uppgift från purser) CC var inte sämre utan bjöd på sig själva.Attention to detail... någonting som märks extra mycket när själva produkten är så simpel som den är.Klicka för att utvidga...
Lade ner massa energi på utropet, typ en sak som att "om ni som sitter på vänster sida vrider på huvudet lite så kan ni se solnedgången" och en del annan "utfyllnad" jämfört med standardutropet som gjorde en (i alla fall mig) lite gladare helt enkelt.Agö skrev:Vad gjorde dom?Klicka för att utvidga...
Jag har exakt samma problem, där jiddrar kundtjänst med mig för stunden...Treo skrev:Ansökte om ersättning enligt EG 261/2004, 2 x 250 €, för inställt och ombokat flyg i somras. Efter en månads "semesterväntan" fick jag besked om att man skulle betala och några veckor senare (vilket jag tycker är normal tid för kundtjänster numera) fick jag efter mejlväxling om konto- och biljettnummer lika vänligt besked om att pengarna satts in.Inget jidder, trevlig ton och så snabbt som man kan förvänta sig. Bra jobbat SAS!Klicka för att utvidga...
Nu blev man nyfiken. Vad var din fråga?Bryant skrev:Skickade ett mejl sent på söndag kväll till diamondmejlen med en fråga som jag inte trodde skulle bli verklighet.Men idag tisdag så hade jag två missade samtal och ett meddelande att jag hade något dom väntade på mig i receptionen i Frösunda.Jag och dottern tog oss dit efter dagis och hämtade paketet och fick samtidigt en rundtur.Fick titta in i deras operations vilket var riktigt intressant.Tack SAS för att ni löste detta åt mig!Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Nu blev man nyfiken. Vad var din fråga?Klicka för att utvidga...