ChabbeT
Medlem
Hej kommer tyvärr åka senareVilken tid åker du (om du åker från ARN)? Jag åker till Berlin (också OT:ad till Plus) 17.30, så vi kanske ses i loungen.
Hej kommer tyvärr åka senareVilken tid åker du (om du åker från ARN)? Jag åker till Berlin (också OT:ad till Plus) 17.30, så vi kanske ses i loungen.
Nu kostar det 27 000 för oss tvåBlir nog ekonomi
![]()
Har känts väldigt lätt att få dom att gå igenom, kanske är för att det inte är några long haul.
Välkommen till forumet!Precis signat upp här på BC efter månader av intensivt läsande. Har hittills 4/4 på OT, 3 inom Sverige och en på FAO - ARN. 27 EUR var på inrikes och 45 EUR från Portugal. Har känts väldigt lätt att få dom att gå igenom, kanske är för att det inte är några long haul.
Hade aldrig ens tänkt tanken på att testa OT innan jag läste här, så tack för det!
Det där har drabbat andra, i värsta fall går din OT igenom och din point upågrade så du får betala för båda. Efter det kommer du nog får bråga en del för att få tillbaka för den ena. Skulle det vara så att du får avslag på båda alternativen så finns fortfarande möjlighet att uppgradera vid gate. Osäker på möjligheten på cash upgrade, men i Hong Kong på vägen hem fick jag möjlighet att köra cash upgrade både till plus och business vid checkin.Jag fattar nu att jag har brutit en viktig regel - jag har bookat resa til HKG i GO (kampanj) när jag vill resa i business, evt plus.
OT booking fixad ved beställning, men så började "tänk om det blir avslag" tanken att sätta sig i huvudet.
Så jag registrerade upgrade med bonuspoints också.
Frågan är så - vad händer med min points-upgrade om OT siger OK?
Och vad OM OT siger nej och bonus-upgrade också mislykkas, finns då mölighet för cash upgrade?
Precis signat upp här på BC efter månader av intensivt läsande. Har hittills 4/4 på OT, 3 inom Sverige och en på FAO - ARN. 27 EUR var på inrikes och 45 EUR från Portugal. Har känts väldigt lätt att få dom att gå igenom, kanske är för att det inte är några long haul.
Hade aldrig ens tänkt tanken på att testa OT innan jag läste här, så tack för det!