Senaste nytt

Recruit a member, get 500 Eurobonus points, up to 6.000 points

Ny kampanj idag. Gäller för aktiviteter gjorda före 31 aug. Alltid rätt snålt med tid kan jag tycka.
Står att det gäller för resor "med SAS eller någon av våra samarbetspartners". Menar man Star Alliance eller bara SAS Group då?

Och en fråga till: Visst gäller det inte för folk som bokat charterresa som flygs av SAS? Har för mig att jag var med om det vid kampanjen för två år sen.

Last edited:
Ny kampanj idag. Gäller för aktiviteter gjorda före 31 aug. Alltid rätt snålt med tid kan jag tycka.
Står att det gäller för resor "med SAS eller någon av våra samarbetspartners". Menar man Star Alliance eller bara SAS Group då?

Nja, såvitt jag kan läsa så står det inte att det måste vara en resa, utan "en aktivitet med SAS eller någon av våra samarbetspartners", vilket jag iaf tolkar som att det borde räcka att hyra en film via Plejmo eller nåt liknande...

(EDIT: och nej, charterflygningar lär inte hjälpa då de inte ger några poäng... Jag antar att det handlar om någon aktivitet som gör att det registreras poäng på kontot.)

Toppen