Glenn E
Medlem
Kl 12? Då borde det finnas champagne! Innan 11 är det ju svårt.Undrar varför dom pratar om "breakfast" när det på Post handlar om en brunch som börjar 12:00, det är knappast frukost.
Kl 12? Då borde det finnas champagne! Innan 11 är det ju svårt.Undrar varför dom pratar om "breakfast" när det på Post handlar om en brunch som börjar 12:00, det är knappast frukost.
Visst och om vi pratar champagnebrunch hamnar vi i en ny division där Post knappast har något att hämta. Jag menar, vart är hummern, ostronen, King Crab och foie gras?Kl 12? Då borde det finnas champagne! Innan 11 är det ju svårt.
Jag blir inte klok på varför de har recenserat Posts brunch som någon form av hotellfrukost. Brunchen på Post är förvisso bra, men den har ingenting med hotellfrukosten att göra.
Nej, inte det minstaOch med tanke på resten av artikeln, är du förvånad?![]()
Att Göteborgs-Posten skriver att The Mirror utsett Posthotellet till världens bästa hotellfrukost och ingen här håller med, gör mig väldigt nyfiken. Då är det alltid bra att gå till botten med källorna, och i det här fallet var det enkelt då det fanns en länk i artikeln.Världens bästa hotellfrukost finns i Göteborg. Posthotellets brunch är bäst i världen, enligt brittiska The Mirror.
och länkar till en artikel The Mirror som börjarDet är den brittiska tidningen The Mirror som listat världens tio bästa hotellfrukostar
och lite längre in i artikeln utvecklar attWake up and smell the coffee with Mirror Travel's guide to the world’s 10 best hotel brekkies
Many hotels take their breakfasts very seriously, and the boffins at hotel booking app Top10.com have picked their 10 favourites from around the world...
Many hotels take breakfast very seriously…. as they should. Here are 10 of our favourites where they really push the boat out for the first (and best!) meal of the day!