Senaste nytt

SAS Friends & Family

mry

Medlem
NOTAM: prisen på lavpriskalenderen kan være feil til tider. Jeg gjorde et søk på Oslo-Tromsø-Oslo med lavpriskalenderen. Én veg kom opp med pris 1080NOK. Når jeg så gikk videre med valgte dager ble prisen 685kr....
Vet ikke hvorfor prisen vises feil.

Det beror på att kalendern bara visar billigaste vanliga GO och inget annat. Det har alltid varit så med denna deal.
 
A

Aurora

Guest
Det beror på att kalendern bara visar billigaste vanliga GO och inget annat. Det har alltid varit så med denna deal.

I så fall viser den merkelig dyre billetter, for vanlig GO lå på rundt 889 kr (i tillegg til 1080).
 

Tonton

Medlem
En fråga från en newbie - Dessa biljetter, som bokas i bokningsklass V, kan jag medräkna både points och segments på dessa?
 
En fråga från en newbie - Dessa biljetter, som bokas i bokningsklass V, kan jag medräkna både points och segments på dessa?
Ja, men reducerade points. Om jag bokat min resa till Geneve för ordinarie pris: 4800kr i GO hade jag tjänat 1000x2. Nu bokade jag med erbjudandet för 822kr och får då "bara" 500x2. Bokningsklassen styr din intjäning, se tabellen:

Error 404 - SAS
 

Maja

Medlem
Har inte sett kampanjen själv, men några bättre priser till New York verkar jag inte kunna få upp med länken och koden ovan. Vad var det för villkor?
 

Thornado

Medlem
Hur är det, visst inte går det att använda gift vouchers på Friends and Family-kampanjer (dvs de går bara att boka på nätet och inte via telefonbokningen)? Har ett gäng vouchers som börjar närma sig utgångsdatum och skulle behöva användas.
 
Toppen