Just nu pågår en kampanj på bland annat Instagram där det går att köpa rabatterade biljetter på SAS. Boka 17-28 dec 2014, res 7 jan - 26 mars 2015.
FlySAS - V.I.P. booking
Kod: friends2014
FlySAS - V.I.P. booking
Kod: friends2014
Christian R skrev:Som en lille service kan jeg sige at "SAS Go VIP" har bookingklasseOKlicka för att utvidga...
Det ser ud til du har ret. Det ser ud til at det er ikke-publicerede priser (farebasis VFFWEB) der bygger på OSERTM for T/R og OSEOWM for enkelt - se min markering.NotRyan skrev:Bokas i V1 - PSGR P1 ADT RULES DISPLAYFARE COMPONENT 1 ADT STOLON SK VFFWEB PU 1 SFCL: VFFWEB TRF: 903 RULE: EMPFBK: VPTC: ADT-ADULT FTC: XAW-2ND LEVEL ADVANCE PURCHASEFR.FARE BY RULEFARE BY RULE CONDITIONS APPLYBASE FARE: FCL:OSERTMTRF: 21 CARRIER: SK RULE: SEE2PTC: ADT FTC: XAWFOOTNOTES: -47- - - - - -Klicka för att utvidga...
Du kan ændre sidste del af linket til se eller noMartin Andersson skrev:Måste bokas i Danska kronor??Klicka för att utvidga...
Aurora skrev:NOTAM:prisen på lavpriskalenderen kan være feil til tider. Jeg gjorde et søk på Oslo-Tromsø-Oslo med lavpriskalenderen. Én veg kom opp med pris 1080NOK. Når jeg så gikk videre med valgte dager ble prisen 685kr....Vet ikke hvorfor prisen vises feil.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Det beror på att kalendern bara visar billigaste vanliga GO och inget annat. Det har alltid varit så med denna deal.Klicka för att utvidga...
Ja, men reducerade points. Om jag bokat min resa till Geneve för ordinarie pris: 4800kr i GO hade jag tjänat 1000x2. Nu bokade jag med erbjudandet för 822kr och får då "bara" 500x2. Bokningsklassen styr din intjäning, se tabellen:Tonton skrev:En fråga från en newbie - Dessa biljetter, som bokas i bokningsklass V, kan jag medräkna både points och segments på dessa?Klicka för att utvidga...